Cela Juga je gledala njene VRELE SCENE sa Lečićem: Preselila se u London, a evo kako danas IZGLEDA

 TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA: 

 TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA: 

Intimne scene nisu retkost u domaćoj kinematografiji, a gotovo da ne postoji jugoslovenski film u kome bar u jednom kadru nema takvih scena.

Jedan od onih u kojima eksplicitnih scena svakako ima jeste film “Tri karte za Holivud”, a posebno je ostala upečatljiva scena u kojoj glumica Vesna Stanojević, u filmu Ruža, vodi ljubav s Branislavom Lečićem pre nego što treba da dođe tadašnji predsednik Jugoslavije Josip Broz Tito.

Vesna je prvu veliku ulogu na platnu imala u čuvenom filmu “Poslednji krug u Monci” kao Suzana, a potom je usledio “Tri karte za Holivud” i scena sa Lečićem. Na konstataciju da joj je uloga Ruže donela ogromnu popularnost, ona je imala da kaže sledeće.

– Te scene bile su pre ljubavne, nego seksi, po mom mišljenju. A one mogu da budu teške, lake, zahtevne, inspirativne, kao i bilo koje druge – objasnila je Vesna i odgovorila kako je reagovala kada su joj ljudi prilazili na ulici i tvrdili da je seks simbol Jugoslavije:

– To mi je mnogo smešno. Nisam sebe nikada tako doživljavala, niti sam imala prilike da komentar tog tipa čujem tokom svoje karijere u bivšoj Jugoslaviji. Možda zato što sam u to vreme igrala dosta različitih uloga u pozorištu, na televiziji, filmu. Ljudima koji su bili upoznati s mojim radom, ta dva filma u kojima je bilo i ljubavnih scena, nisu predstavljala ništa drugo osim mojih različitih glumačkih zadataka – izjavila je glumica.

Za 55 godina života odigrala je svega dvadesetak filmskih uloga, ali je zato mnogo više bila aktivna u pozorištu. U seriji “Cvat lipa na Balkanu” tumači jednu od glavnih uloga Blanke Branke Korać.

Na postdiplomskim studijima naporno je radila i savladala specifičnu glumačku tehniku Etijena Dekrua. A kakav je majstor u poslu, najbolje govori činjenica da je profesorka glume na fakultetu „Sentral skul of spič end drama“ u Londonu. Stranci retko dolaze na tu poziciju.

– Dekruova tehnika, u kombinaciji s metodom Stanislavskog, odigrala je presudnu ulogu za moj posao na fakultetu. Retki su glumci koji su mogli da odvoje vreme da kompletiraju oba ova treninga. Svaki od njih zahteva četvorogodišnje studije – ispričala je jednom prilikom glumica.

Tadašnji šef katedre, Brus Kirl, zaposlio ju je upravo zbog te jedinstvene kombinacije i profesionalnog glumačkog iskustva na svim poljima.

Add Comment